Serwisy społecznościowe

Serwisy społecznościowe i marketing wirusowy

Kategoria : Projekty zgłaszane przez firmy

W tej grupie znajduje się kilka pomysłów nastawionych na szybkie pozyskanie większej liczby użytkowników. Projekt obejmuje tworzenie serwisów wykorzystujących platformy społecznościowe i marketing wirusowy i da możliwość poznania mechanizmów marketingu w Internecie oraz jego różnych form.

Firmy orientują się coraz częściej na alternatywne formy marketingu i pozyskiwanie użytkowników z innych źródeł. Jednym ze sposobów jest budowanie serwisów, które z założenia cieszą się zainteresowaniem Internautów i mogą generować duży ruch i stanowić na-rzędzie marketingu wirusowego, ale i same w sobie generować dochód z reklam. Wydawać by się mogło, że w Internecie już wszystko. Od czasu do czasu pojawiają się jednak rozwiązania czy koncepcje, które przyciągają nowych użytkowników. Nadal jest miejsce na niszowe serwisy adresowane do określonej grupy docelowej.

Mamy kilka pomysłów, które są na różnym etapie realizacji. Zostaną one przedstawione w ramach indywidualnych rozmów. Zespół społecznościowy będzie się też zajmował opracowywaniem nowych projektów i monitorowaniem rynku w poszukiwaniu nowych trendów a także przenoszeniem na rynek krajowy rozwiązań, które się sprawdziły za granicą.

Liczą się tutaj niestandardowe pomysły, które dają możliwość wyróżnienia się na tle innych serwisów. Czasami prosta koncepcja i dopasowanie do potrzeb i oczekiwań Internautów może przynieść nieoczekiwane efekty. W ramach projektów zespół będzie też koordynował pracę innych osób, które będą wykonywały różne prace związane z działaniami marketingowymi i monitorował efekty czy bardziej złożone prace programistyczne.

Zapraszamy osoby kreatywne, z poczuciem humoru, zainteresowane marketingiem elektronicznym, kampaniami wirusowymi, wykorzystaniem mediów społecznościowych w marketingu. Przyda się też podstawowa znajomość technologii internetowych oraz języka angielskiego.

Jednym z aspektów projektu jest też budowa platformy zarządzania akcjami wirusowymi, która umożliwi monitorowanie procesów dyfuzji informacji, analizy efektów i wyznaczania czynników wpływających na sukces poszczególnych projektów.

W ramach projektu może powstać zespół specjalizujący się uruchamianiu serwisów tego typu. Może działać w nim kilka osób i podjąć się wprowadzenia systematycznie na rynek wielu serwisów i realizacji działań marketingowych. Może doprowadzić to do powstania sieci serwisów z wymianą ruchu ze sporym potencjałem marketingowym.